Τα δωμάτια διαφυγής (escape rooms) αποτελούν ομαδικά παιχνίδα ζωντανής δράσης. Σε αυτά οι παίκτες (συγκεκριμένος αριθμός, συνήθως μέχρι 6) συνεργάζονται, συνδυάζουν πληροφορίες και λύνουν γρίφους, προκειμένου να πετύχουν έναν συγκεκριμένο στόχο (συνήθως διαφυγής από το δωμάτιο) σε περιορισμένο χρονικό διάστημα (Nickolson, 2015).

Το δωμάτιο διαφυγής του ΕΠΑΛ Αιγινίου βασίζεται στην διαδικτυακή σειρά «La casa de Papel». Δημιουργήθηκε με συνέργεια εκπαιδευτικών και μαθητών και αξιοποιεί εργαλεία τεχνολογίας, δημιουργικής γραφής και θεάτρου. Ο συνδυασμός αυτός το καθιστά μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα.

Το πρόγραμμα «Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ» έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του δωματίου, καθώς υπήρξε συγχρηματοδότηση από την Ελλάδα και την Ευρωπαΐκή Ένωση.

Σενάριο: Ληστεία στο Νομισματοκοπείο της Μαδρίτης. Ο ψυχοπαθής ληστής Βερολίνο μαζί με τους συνεργούς του έχουν λάβει περίπου 60 ανθρώπους ως ομήρους. Από αυτούς 6 προσπάθησαν να αποδράσουν. Ο Βερολίνο έχει εκνευριστεί με τους επίδοξους δραπέτες και τους μεταφέρει στο γραφείο του Διευθυντή. Εσύ και η ομάδα σου θα καταφέρετε να πάρετε τη θέση των ομήρων, να λύσετε τους γρίφους και να απελευθερωθείτε σε 60 λεπτά; Η πρόκληση σας περιμένει.

Για παίκτες 13 ετών και άνω.

 

 

Author